Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Open Menu
DEMO
Wdrożenia OJS
Online first
Aktualny numer
Archiwum
Wszystko
Mikrobiologia
Ogłoszenia
O czasopiśmie
Etyka publikacji
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Tom 4 Nr 3 (2018)
Tom 4 Nr 3 (2018)
Volume 4(18) Number 3
Opublikowane:
14-09-2024
Artykuły
Introduction
Andrea Insch, Magdalena Florek
3-5
PDF (Angielski)
Different sources of market information and product innovativeness
Dariusz Dąbrowski
7-23
PDF (Angielski)
tytul pl
Barbara Mróz-Gorgoń, Grzegorz Szymański
24-35
PDF (Angielski)
PDFPL
Virtual reality in marketing communication – the impact on the message, technology and offer perception – empirical study
Filip Grudzewski, Marcin Awdziej, Grzegorz Mazurek, Katarzyna Piotrowska
36-50
PDF (Angielski)
Socio-ecological innovations in marketing strategy – a comparative analysis of companies operating in Western European countries and Central-Eastern European countries
Edyta Rudawska, Ewa Frąckiewicz, Małgorzata Wiścicka-Fernando
51-68
PDF (Angielski)
Consumers’ attitudes towards modern solutions in the retail trade
Grzegorz Maciejewski
69-85
PDF (Angielski)
Język / Language
English
Polski
Zrzutka